Betaling.


Ofidan modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, Mastercard og Mobile Pay. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes fra vores lager.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

Ofidan bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering


Ofidan afsender, under normale forhold, lagervarer inden for 1-3 hverdage. Vi tager forbehold for eventuelle forsinkelser og vi vil informere kunden herom.

Alle ordre afsendes af princip med samme distributør, som er valgt ved bestilling, ved ændringer kontakter vi kunden via mail eller telefon.

Har du valgt forsendelse til en pakkeshop eller pakkeboks og bliver pakken ikke afhentet inden 14 dage, sendes pakken automatisk retur til os og vil blive betragtet som ”modtagelse nægtet” kunden vil derfor blive fratrukket returfragt for ordren, sammen med eventuelle tidligere betalte fragtomkostninger.

Reklamationsret


Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

Ofidan vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved returnering grundet en reklamation, rettes henvendelse til vores kundeservice via e-mail salg@ofidan.dk eller via telefon.

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion


Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret


Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde og med fordel kan du via følgende adresse hente vores returformular og købe en retur label:

Bestil retur-fragt

 

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på salg@ofidan.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du vil efterfølgende få tilsendt en returformular, som du skal udfylde og vedlægge din returforsendelse.

Varens stand, når du sender den retur


Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Beløbet for din returforsendelse vil blive indsat gennem den betalingsmulighed du anvendte ved bestilling, indenfor 10 hverdage.

Klagemuligheder – oversigt og links:


Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus, Toldboden 2
8800 Viborg

Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus: https://kpo.naevneneshus.dk/

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/odr
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: salg@ofidan.dk